Mandarva Stenborg, vd för Abby World: »Stay credible!«

Mandarva Stenborg är vd för Abby World, som siktar på att vara Nordens bästa byrå för aktiva varumärken.

Tommy Jeppsson intervjuade henne för Sportfack. Och hon poängterade vikten av att vara autentisk när man jobbar inom en nisch som outdoor.

»Man måste ha koll på små subtila detaljer, veta vad som gäller just nu, veta hur man uppträder och klär sig på ett avslappnat och coolt sätt i naturen. Hur bär man sin packning? Var har man sin camp? På vilken sida av berget? Det handlar om små saker som man inte kan fejka.«

I en värld där trender snurrar snabbt är hennes råd ändå »stay credible«.

Stora Ords Tommy Jeppsson har intervjuat Mandarva Stenborg, vd på Abby World, för Sportfack.

»Att fortsätta kommunicera och göra både produkter och kommunikation för den ursprungliga målgruppen. För jag tror att det är precis det som den urbana målgruppen intresseras av. Att köpa in på en livsstil och köpa in på en dröm om att någon gång vara där.«

Flera av kunderna hör hemma i outdoorvärlden och Mandarva Stenborg, ser möjligheter att växa i en ny värld där trender snurrar snabbt och förutsättningarna för marknadschefer har förändrats dramatiskt.

Läs mer i senaste numret av Sportfack.

Lämna ett svar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.